VipHouse
VipHouse

Uslovi isporuke kurirskom službom

Molimo Vas da pažljivo pročitate ovaj tekst da bi saznali koja su Vaša prava i obaveze prilikom isporuke.

Molimo Vas da po pitanju roka isporuke imate razumevanje za moguća manja kašnjenja, a mi ćemo učiniti sve što je u našoj moći da kupljene proizvode dobijete i pre dogovorenog roka. Ukoliko se desi kašnjenje duže od 48h molimo Vas javite nam se kako bi zajedno rešili problem na najbolji način po obe strane.

Uzmite u obzir da kurirska služba subotom i nedeljom ne isporučuje robu i da u radne dane ne spadaju subota, nedelja i državni praznici.

Isporuke se vrše celog dana, a kurir će pokušati da Vas prvo kontaktira na telefon koji ste ostavili prilikom poručivanja.


Odmah nakon preuzimanja robe prvo pregledajte pakovanje i uverite se da nema nikakvih fizičkih oštećenja ambalaže pre nego što potpišete prijemnicu. Ako pri pregledu zaključite da je pakovanje oštećeno niste u obavezi da primite paket i možete odmah da reklamirate isporuku kuriru brze pošte.

Ako je pakovanje neoštećeno, a niste odmah u mogućnosti da otpakujete i pregledate proizvod fizički, molimo Vas da uredjaj pregledate najkasnije u roku od 24h od trenutka isporuke. U slučaju da postoji skriveno oštećenje kontaktirajte kurirsku službu koja je vršila isporuku ili VipHouse i uputite prigovor na uslugu transporta.

Obavezno sačuvajte transportnu ambalažu kako zbog utvrdjivanja kako je do oštećenja došlo tako i zbog eventualnog povrata uredjaja.

U svakom od neželjenih slučajeva neophodno je da kurir sačini zapisnik kako bi reklamacija bila obrađena i na kraju uvažena.

Naknadne reklamacije na fizička oštećenja uređaja koja su nastala u transportu se neće priznavati, te Vas molimo da iskoristite svoje pravo na vreme.


Oštećenja koja se ne vide na pakovanju, a nastala su prilikom transporta robe, možete u roku od 24h prijaviti na sledeće brojeve telefona ili mejl:


D‐Express:

ostecenja@dexpress.rs ili na broj telefona 011/331‐3333


BEX Express:

reklamacije@bex.rs ili na broj telefona 011/6555‐000


AKS Express:

reklamacije@aks‐sabac.com ili na broj telefona 011/4049‐720


City Express:

stete@cityexpress.rs ili na broj telefona 011/3093‐000


VipHouse call centar:

prodaja@viphouse.rs ili na broj telefona 065/615‐99‐90

Na vrh